Mmmm, mmmm... Torsdag.

- Skön skoldag med film. Otippat nog riktigt bra film dessutom. Hör till ovanligheten.
- Hämtat en oerhört fräsch iPhone 4. Den trevliga försäljaren på Telia sa 6-9 veckor. Det tog 1 vecka och 3 dagar, allt annat än underbart vore fel beskrivning. Tror han tog mig före i beställningskön till Telias huvudkontor bara för att JAG var så trevlig. Eller?
- Rest ihop med Frittis.
- Tränat box, riktigt fint pass.
- Måsta packa klart tills träningslägret imorgon. Ska vara fördigt 06.52. Taggar något så enormt för en helg med brudarna!
- Handboll hela dagen i skolan imorgon, intressant.. Mest med tanke på att jag höll på medboll ordentligt senast i maj. Men ska bli jävligt kul!

- Jag måste sova nu, godnatt.

Crash Test Dummies – Mmm Mmm Mmm Mmm
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback