jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls

Har lugnat ner mig liiiiite, + varit en sväng i pizzalandet, närmre specificerat Rom.
Kom ihåg att mitt rum var stökigt när jag åkta, men när jag öppnade dörren väl hemma... Jävlar vad det såg ut, så illa hade jag inte ens föreställt mig det hela. Jag är verkligen obeskrivligt rörig när jag packar.

Dessutom har mellanslagtangenten på min dator fuckat ur totalt. Den funkar liksom varannan gång och det suger. Tänkte skriva ett par rader om trippen men orkar inte det för tillfället. Förlorade liksom all energi när jag såg mitt lilla kryp in. Det är ju inte allt för litet och detgör ju tyvärr bara saken ännu värre..

Haha fyfan, ont i halsen har jag också, dock har jag fått tillbaka rösten. Kan väl erkänna att det var lite spännande att låta som en hes pelikan i målbrottet varje gång man öppnade käften. Från fredagkväll till lördag kväll var den klart nedsatt. Nu ska jag sjunga något vackert i duschen, kanske förtära lite mat och sedan gå och lägga mig inför en lite för tidig morgon med start runt 06.10 sådär. Inställd lektion men duktig som jag är går jag dit och hoppar med en annan lektion istället. Med min riktiga klass till och med.

Ciaaaaao.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback