im addicted to the way you move,

Idag har det varit gym, minihandboll och franska för hela slanten i skolan. Riktigt rolig specialidrott. Svårt med gymmet, är ju inte direkt van vid maskinerna + att jag är visst väldigt svag.. Palla att jag knappt klara 5 kg på nån bicepsgrej.. Behöver jag säga att alla andra klarade mer och att dom i min franskagrupp (okej, hockeykillarna) kollade väldigt roat på mej då när jag berättade det för aleeeeeeex. Men haha. Nu har jag gymkort så nu ska jag bli bitig. Eller inte. :)
Sen körde vi minihandboll också. Jättekul! Jag lyckades där att få ett tillskott till min brännmärkessamling på knäna, bra lisa.. Menmen, så går det när man till varje pris ska få tag i en pyttepytteliten mjukishandboll, som sedan inte mina kära lagkompisar kunde få in i mål. Fast å andra sidan gjorde väl dom typ alla andra utom kanske 3-4 som jag lyckades få in. Kanske 2 på japan. Helsjukt.
Efter lunch var det franska på schemat. Helt okej. Min enda lektion i veckan med alex. Känns lite konstigt att efter o ha haft alla lektioner ihop i ca 10 år så är det bara en i veckan nu. Men jag överlever det också. Bra grupp förövrigt, 6 st ettor & 5 tvåor, men det har jag förmodligen redan har skrivit någonstans.

Imorgon är det mitt favoritämne engelska på morgonen. Gu så kul....
Efter det Hälsa 1, betydligt roligare.

Nae va, nu ska jag sova. Fast först är det ganska lockande att lyssna lite på min nya favoritlåt.
Dirty World - Dope. Den som lever får se.

bye bye beautiful
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback