Ullared.

Med tanke på hur mycket det snackas om Ullared och Ullaredprogrammet på träningarna kände jag pressen att kolla på skiten. Hahaha fysatan vilket roligt program! Galet. Har snart sett 2 avsnitt, man kan verkligen undra vilka sär det finns i vårat avlånga land.. Hähäh.

Har även sett Tal till Nationen med Magnus Betner. Jag verkligen älskar hans underbara humor. Den är riktigt klockren rakt igenom. Satt nog och garvade smått oavbrutet i 45 min. Oj oj oj. <3

Har hunnit se ett avsnitt av Mammas pojkar också, lite roligt. Fast är mest besviken, trodde det skulle vara ett dejting program i stil med Bonde söker fru. Men icke.. Bara det att Tim är skitsnygg och Bobbys mamma är du i huvudet. Bara det som kan görat värt o se.

Men nu ska jag tagga för första skoldagen efter APU:n, wish me luck..

Godnatt!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback