Nu är det fredagsmyyyyyys, om det så är det sista jag gör

Idag har varit en av dom roligaste dagarna på länge. NO:n ägnades åt att sammanställa gruppens arbete om Vattenkraft, inte kalas kul, nej. Men med tanke på att min grupp är så klockren så! Hihi, det var kul.
Lunch, och ett jävla väntande på ett telefonsamtal som aldrig kom. FAIL.
Idrott inleddes med teori. Kort genomgång och rättning av träningsprogram. Fina med det hela var att det varvades med ljuv sång av mina bordskamrater och massage. Våran klass är så mysig. När man minst anar det kan någon smyga upp bakom en och massera ens axlar. Lillebruuwr säger jag bara.
Och ja det låter egentligen förjävligt när två halvt tondöva oseriösa killar sitter och gaysjunger till Aerosmiths "I don't wanna miss a thing". Men så jävla kul ändå!
På den praktiskt delen av idrotten spelade jag som ensam tjej strumpfotboll med grabbarna. Behöver jag säga att jag förmodligen sabbade mer än jag tillförde? Ändå är vissa snäll och peppar en. Men haha, klockrenaste var ändå på bänken. En av killarna kommer dit, skakar hand med en och säger "Fan vad du är duktig, du är grym." Och sen går vidare till mig och en kille till, "Fast ni två, ni suger.. HAHAHA."  

Jag trivs verkligen på JB!

http://open.spotify.com/track/42gwZEth2IXybrVIWkJK0s

Älskar jag låten? Ja det gör jag.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback