i will , i will ...

Mitt seriösa bloggande gick åt helvete, men vem fan orkar blogga seriöst, egentligen alltså. Jag menar om inget kul händer så har man inget att skriva om. Och om något roligt skulle hända så är det ändå ingen som läser det jag skriver ändå. Men jahaaa, kanske borde ta vara på det! Kunna skriva en massa, lämna ut en massa detaljer och kunna nämna alla man skriver om vid namn, sedan dessutom kunna publicera det. Ingen läser ju ändå. Mja, lika bra det.

Praon flyter på och jag är tröttare än någonsin på jobbigt enkla mattetal. Som man tysdligen inte ens kan förklara så dom stackars små barnen förstår. Kanske är beviset på att jag är dum i huvudet. Jag har alltid undrat, nu vet jag.

Handbollen går sisådär. Jag har ont i armbågen, inte jävligt ont, men vissa lägen. Euuuw. Och det är väl på grund av det som jag inte vågar riktigt, vill ju verkligen att det inte ska vara något. Var väl det som hände på matchen, jag vart nog mest rädd. Lite tejp och Eeze tills på lördag måste hjälpa. Fast först är det match i Eskilstuna halv 8 på fredag kväll. Myyyyyys. Min gudinna ska sova hos mig efter det, och det gillas. Starkt. 
Kommentarer
Postat av: Anna

Gudinna hahaha, King of Invalido menar du väl ??

2009-11-11 @ 22:11:05

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback