all the crazy shit I did tonight, those would be the best memories

Skola och chillarrrrrrrrrrr. Eller vi har ju förvisso lektion, men vi blev klara förra veckan och grabba i min grupp spelar cs. Kunde ju faktiskt ta och göra en annan svenskagrej som jag int eär klar med. Men som tyvärr är skittråkig.

Träningen i morse gick okej, varken mer eller mindre.
Men med tanke på det så är jag taggad inför kvällensträning. Går det halvdant i skolan brukar det nämnligen gå bra med laget. Görr! Känner galet mycket för att skjuta några skott, helst i stolpen för då hörs det haha, sen känna att det blev steeeenhårt och att man bara dragit med handleden. Hoppas vi gör övningar så at man kan hoppa på fel fot, för det är rikitigt nice!

Färdigt drömt hehe. Nu ska jag jobba... läs: borde

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback