VM "nytt"

- " Lukas Karlsson är borta från VM. Patrik Fahlgren, ”Sveriges Balic”, ersätter. Det blev som befarat: spelmotorn Lukas Karlsson missar resten av VM på grund av sin svåra axelskada. Karlsson får vänta sex-åtta veckor innan det bestäms om han måste operera axeln ännu en gång. "
aftonbladet.se

Nej nej nej... Min direkt reaktion. Han blev liksom en av mina nya favoriter efter sin underbara passfint mot Sydkorea. Vilken grym lirare kille är, precis som Doder! Jag tycker att han mycket väl hade behövts.
Men, jag har faktiskt sett Fahlgren, Sävehof,  live, och jag vet ju att killen är inte dålig han heller! :O
Dessutom bor han ihop med Johanna Ahlm, det visste inte jag. :O




- "I morgon måste Sverige göra det ingen antirökningskampanj klarar av: Stoppa Ivano Balic, 2000-talets bäste handbollsspelare i världen. – Jag röker 10–15 cigaretter om dagen, säger den kroatiske superstjärnan i en exklusiv intervju med Sportbladet. "
aftonbladet.se

Jag trodde ju inte det var hälsosamt med rökning, men tydligen. ;o



" På handbollsplanen kan han ofta framstå som en diva: ointresserad, gnällig och loj.
– Det är mitt sätt att vara. En del gillar det, andra inte. "

aftonbladet.se

Sant! Och jag är definitivt en av dom som inte gillar det .. Balic är verkligen en sån spelare jag har nått stort emot.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback