Torsdag

Måste bara tillägga att jag överlevde ishallen med 0 brutna ben och 0 vurpor. Shit det måste vara rekord! :D
Var ganska så kul faktiskt, iaf på slutet när johanna och jag var grymma o lira bandy på ett mål. Nice.


Träningen gick dåligt, mina ben känns seriöst som cement (o hur fan de nu stavas?) & jag tkr att det är lite läskigt.. Kunde inte riktigt lyfta dom ordentligt som jag brukar på steg serierna idag, menmen. De går la över. Men jaa, jag är inte på vidare humör nu iaf. Som tur är ska jag bara hoppa in i duschen och sen krypa ner i min underbara säng för min skönhetssömn.

God natt!
Kommentarer
Postat av: Anna

Dina ben har jobbat rätt hårt hela sista veckan, så jag är inte förvånad att de känns tunga. Hade jag gjort allt det du gjort had jag inte rset mej ................

2009-01-23 @ 09:50:56
URL: http://www.metrobloggen.se/aannaa

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback