Last christmas

Julafton imorgon. Alltså är det sjukt eller är det sjukt.. Vem fan tog december ifrån mig? Skulle ju bli mysmånaden med tända ljus och ja, ingenting typ? Baka julgodis och bara vara allmänt gullig. Hur har det gått då? Jo precis, åt helvete. Jag har för det första inte käkat en enda lussekatt iår. FAIL FAIL FAIL! Det är seriöst dåligt, har jag bakat julgodis? Pepparkakor? Satt upp julpynt den 15 nov som jag sa? Köpt julklappar? Nej nej nej och nej. Lägg av, jag blir på dåligt humör av att se det jag skrivit. Liksom få det uppmålat hur misslyckad min plan över det perfekta december skulle vara. Bra Lisa.. Jävligt bra.

Tur att julafton inte är förens imorgon och att jag har ungefär 7 timmar på mig att fixa det här nu. Go go go..

Kommentarer
Postat av: Morris

Man behöver inte fixa så mycket, det blir jul ändå.

2009-12-24 @ 09:30:58

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback