My week

Hallo, längesen igen va... Klara ja en vecka med seriösa inlägg varje dag? Knappast.. ^^,

Hm, vad har hänt sen sist då..

Torsdagen : Tränade på kvällen. Sjukt rolig träning. Bara löning o skott hela tiden. :D
Fredag : Vet inte , körde 100 m på idrotten iaf. ^^
Lördag : Spelade match i Lindesberg. Torskade med 15- 7. Målsnålt utta sjuttan.. Haha inget mål. Men å andra sidan. Får man ett enda inspelsförsök på ca 30 - 40 minuters spel, jaa då gör man troligen inga mål. O utan anfallsspel vinner man heller inga matcher... Men så äre det. Nya tag! Kollade även på herrmatch.
Söndag : Kollade på syrrans match i Ljungsbro, där dom också fick däng..
Måndag : Fysikprov, gick la helt ok. :) Träning på kvällen.
Tisdag : Träning & skola, skolfoto. Fy! Sprang också 2000 på livsstilen. Gick ju inte asbra, fick 6 p.. Men jag tror jag har 63 nu iaf. :)
Onsdag : Jaa, har la inte gjort alltför mkt idag? Skola o så.

Imorrn ska vi ha styrketräningsteori på idrotten, o sen tror jag vi ska bli uppdelade två o två o göra ett styrketräningsprogram. Det ska bli nice. (Y)

I helgen blir det att spela USM i Linköpig. Ska bli roligt. :)


United vann igår med 3 - 0 mot Ålborg. Bra bra. Mål av Rooney o Berbatov x2


Sen så har jag slutat kolla på Idol, min bästa åkte ju ut så...


puss.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback