När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.

Kära Henrik Lundqvist. Vad är det frågan om egentligen? Varför, varför och åter igen varför vanärar du ditt snygga ansikte med att göra en reklam för Head and Shoulder? Vet inte hur många gånger pappa och jag har disskuterat det där med kändisar som gör reklam bara för sakens skull, och för att dom så uppenbart behöver pengar. Och det gör mig bara arg, jag blir irriterad, på riktigt! Charlotte Kalla, varför behöver du stå och fånlen in i kameran som reklam för tandkräm/tandblekning eller vad det nu är. Sjunka till den nivå, ja jag tycker det är pinsamt och jag skäms lite för mig själv i min ensamhet framför tvn.. Och hej, vänta lite nu! Sveriges stjärnmålvakt i NY Rangers, behöver pengar? Knappast va. Vad är det frågan om...?

Att göra denna reklam för Head and Shoulders


Efter att ha gjort detta för Brothers tillsammans med brorsan..

http://www.fashionguide.se/blog/uploaded_images/bro-797541.jpg

Någonstans gick någonting väldigt fel.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback