Så jävla gööööööööööööööött

Sista arbetet inlämnad, sista riktiga lektionen genomliden i endast 18 minuter. Tillbringat eftermiddagen på gräsmattan med musik och en bok i jakt på lite färg. Kunde ligga där och bara njuta av att inte ha något att göra. Man ser slutet nu, och det känns så fruktansvärt skönt! Ingen träning ikväll, men förmiddagsträning på gräset imorgon, och dags älskade Hallsberg i helgen. Ååååh!

Trycker igång lite Arenbe/haås by Alex på Spotte och drar mig snart mot Linköping. Pappa skulle lämna något,  och jag vill köra, så då får vi se om jag gör debut på motorvägen eller inte. Men vi får se hur det blir med det, beror ju helt på dagsformen bakom ratten, hähäää.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback