44 frågor du troligtvis aldrig fått.

1. Det första du tvättar i duschen?
står och bara låter vattnet rinna över mig i typ 5 min först
2. Gillar du kaffe?
helt klart ett ja
3. Hur mår du just NU?
jag chillar jag mår bra
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
vet tyvärr inte vad han hette, min en och en halvtimmes crush i cloetta i förrgår, hihihi så jävla söööööt!
5. Berätta om din senaste dröm .
 förmodligen sjukt lustig
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
kyckling ftw, JA JA JA
7. Vad vill du ha just nu?
en ny mobil som man kan skriva vettiga sms på...
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
till vilken nytta skulle jag gjort det?
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
 lite både och faktiskt
10. Använder du smileysar?
alla utom världens fulaste P-smiley, skulle kunna vara djävulens gåva till mänskligheten
11. Har du träffat någon kändis?
jag har hållt om kim andersson!!!!!!!
12. Gillar du keso?
det gör jag
13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
Rolandz – Jajamen
14. Hur många länder har du besökt?
5 tror jag
15. Är dina föräldrar stränga?
aae inte direkt
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
otroligt tveksamt
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
mina ögon, blinkblink
18. Brukar du hyra film
hah nej
19. Var kommer du vara på Lördag?
öppen för förslag?

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
alltså, jag var ju inte där för då hade jag ju inte suttit här. men såg på tv, jaao
22. Vad åt du till lunch igår? 
firre, potatis, sås och sallad
23. Har du lockigt hår?
unfortunately not
24. När grät du senast?
tårar eller riktigt tjöt? höhh, typ match för nån vecka sen. nej jag skadade mig inte ens, bara riktigt jävla förbannad
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
verkar det som om att jag är dum i huvudet eller?
26. Favoritårstid?
höst tror jag
27. Vem höll du senast i handen?
syrran eller kissen 
28. Sover du med TVn på?
neje
29. Tycker du att du är gammal?
kan jag väl inte påstå
30. Är du mörkrädd?

som fan! dock inte om jag har datorn på, haha..
31. Gillar du ditt liv just nu ?
jag är väl så illa tvungen? aaevars, men jorå det duger
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
huh?
33. Har du bra syn?
bättre än en örn
34. Var är dina föräldrar just nu?
båda är en trappa ner
35. Vad har du på dig just nu?
chillarkläder, mjukis från topp till tå + tofflor
36. Vad var det senaste du köpte?
hockeybiljett tror jag
37. Hatar du mer än 3 pers?
nejdå
38. Använder du sushipinnar?
om jag hade bott i kina och  käkat sushi hade jag väl gjort det kanske
40. Äger du ett vapen?
luftegeväret liksom, o sen mina dödliga naglar
41. Gillar du ditt hår?
ibland älskar jag det till och med
42. Gillar du dig själv?
mmmmmm
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
båda
44. Hur ofta använder du MSN?
varje dag
Kommentarer
Postat av: TVILLING <3

25. Har du gått in i en vägg någon gång?

verkar det som om att jag är dum i huvudet eller?



svar: faktiskt

2010-03-31 @ 21:31:09

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback