Det är söndag, och söndagar är alltid söndagar..

Känns som min sista sommarlovsdag idag.. Imorgon börjar jag jobba, jobbar i två veckor och sen får jag en vecka ledigt. Efter det är det dags för tre veckor till, och en veckas ledigt. För sen, ja då börjar ju nästan skolan. Ja jag längtar något sjukt mycket till att plåga ettor (94or!!!!!!!!) på hajken, men samtidigt så skulle jag helst ha lov i några veckor till efter att jag jobbat klart.

Imorgon ska jag dessutom få min lilla dom hos tandis. Känns ju verkligen jättebra, kan ju få höra det mesta ifrån "tandställning, operation och sen tandställning igen i ungefär 3-4 år" till "operation och ta bort en tand (helst två då tycker jag men)". Båda det vore ju okej, eller varför inte "nej det är för svårt så vi gör inget, vi avvaktar" skulle ju vara jättetrevligt att få höra det igen menar jag..

Efter Tyskland - England idag så blir jag bara ännu mer förbannad på att videoövervakningen inte används. Riktigt kasst av domaren att missa målet. Jag är helt säker på att matchbilden skulle blivit annorlund och förhoppningsvis blivit till fördel för England. Jag ogillade Klose och killarna redan innan och har alltid gjort,  jag gillar dom definitivt inte mer nu.. Synd England, riktigt surt men ja. Så är det. Äckeltyskar, ni åker i kvarten!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, jag är helt vitprickig med färg över hela mig (mest i ansiktet och håret........). Målat taket med roller, och det kan ha varit det tråkigaste jag har gjort i hela mitt liv. Höll på att bli tokig av tristess efter halva rummet, men icke. Jag blev klar, bara det att det ska göras en gång till. Fan så kul!!!!!!!

Give me Freedom, Give me fire
Give me reason, Take me higher
See the champions, Take the field now
Unify us, make us feel proud

In the streets, our hands are lifting
As we lose our inhibition
Celebration, its around us
Every nation, all around us

Singing forever young,
Singing songs underneath the sun
Let's rejoice in the beautiful game
And together at the end of the day

Wavin' Flag - Coca-Cola® Celebration Mix
mjaa, den går lite på repeat tillsammans med Waka Waka och We No Speak Americano.
ganska fint med tre låtar i remixen som börjar på w. (det är sånt jag lägger märke till ja..)

puss då.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback