En massa rääändom en fin dag.

Jobbat i stekande sol för ovanlighetens skull. Ett tag där så kände jag mig så tillagad.. Var liksom så att jag kunde kletat in mig i grillmarinad och sålt mig som fläskfilé. Intresserad köpare, anyone?

Häromsdagen gjorde jag en sån välgärning alltså, jag är så stolt över mig själv. Jag tog mitt förnuft tillfånga och satte ett spett (hehehhe ja jag högg kanske 25 ggr..) i min dator. Så nu, ja nu är jag datorlös. Ohhhhnej, äre hemskt eller? Aaae. Skönt med lite mer plats på skrivbordet som jag satt vid senast, ehm, jag kommer inte ihåg..

Ungefär som när jag åt pizza senast. Jag kommer inte ens ihåg sist jag stoppade en såndär liten slemmig bit i munnen. Som någon på jobbet sa "det blir ju bara vidrigare och vidrigare ju längre tid man inte äter det på" Så sant så sant. Eeuuuw, sa någon pizza.

Men nu så ska jag gå ut lite till min nya lilla stjärna Edward, döpt efter? Kanske kan det vara James Pattinson? JAAAA det stod sådär hemskt i Vadstena tidningen idag. JAMES, alltså seriöst. Det var nästan så man blev lite ledsen på vilka sommarlovs-vikarier-som-bara-vill-ha-lön-och-inte-egentligen-bryr-sig / amatörer som gör kultursidorna. Pinsamt mvt, pinsamt. In med en ersättare som åtminstone kan skriva ROBERT PATTINSON på en dator.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback