Kort & gott.

Haha, ja kanske egentligen borde sluta o börja varje inlägg med: Nu var det längesen igen

Om man nånsin har läst min fina blogg så borde man ha fattat det vid dethär laget, jag är kass på o skriva egentligen (a)

Idag har jag faktiskt pluggat. :P Håller på med hemprov . Om världskrigen, mellankrigstiden, förintelsen o al sån shit. :O Ja säger bara död åt historia just nu. Det är sjukt mkt. :o

men nu ska jag sova alternativt skriva lite mer.
tror bestämt de får bli det första (a)

gonatt,
Kommentarer
Postat av: Morris

Du är inte kass på att skriva, tvärtom.

2008-11-20 @ 07:14:05
Postat av: Matilda

Haha på högstadiet fick vi alltid hemprov i SO :)

2008-11-24 @ 18:58:30
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback