We don't sleep when the sun goes down

Igår, fredag och student för våra älsklingstreor. Kändes ju lite konstigt att kolla på när de hoppade runt osv till ljudet av musiken som de själva valt. ÅH vad alla våra normalt sett redan snygga treor var fina, och ÅH vad jag ångrar att jag inte fotade något. Men det är ju bara att slå en kik på fejsan, som tur är!

In till Alice på kvällen med Alexandra där fler tjejer väntade. Drog ut på stan senare och hängde på Ågatan, det får man ju ändå säga var riktigt roligt. Träffade överlyckliga och fina, men fruktansvärt trötta studenter, och förstås diverse annat känt folk. Pratade, skrattade och umgicks lite sådär lagom. Tack till alla som jag träffade, för en kanonkväll! Inte heller på kvällen tog jag några bilder. Sjukt vad ovärd jag tydligen är.. SMACK!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback