Ur en emos synvinkel

Som rubriken lyder, sitter själv nästan längst bak i bussen med svinhög partymusik i lurarna på väg mot gräddhyllan/metropolen Ödeshög. Haha känner mig så jävla mobbad här bak. Fast okej Lisa. Se dig omkring.. Oookej jag är visst inte värsta bonden här direkt. Men vad kan man förvänta sig liksom, jag åkte från Mjölby.

Ikväll ska amanda och jag fira att vi nu är fria att göra vad vi vill om dagarna. Vi har äntligen sommarlov. Hoppas på en lång guidning osv, hittar inte riktigt än.. Men innan jag är där är det andra problemet när jag är framme och vart jag ska av. Haha men jag tror jag lösert, får gå åå tiden helt enkelt..

Dock ska jag nog lägga ner iphonebloggandet, får ju psykbryt på autocorrecten, och att batteriet suuuuger! Får fortsätta nördläsa andras bloggr istället, det är jag rätt grym på ska ni veta..! Pusssssss
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback