Dröm inte bort ditt liv, lev dina drömmar.



Såhär firades mitt nyår. Med ett gäng väldigt saknade tjejer! Bilder: första fem har jag snott från Sofias fejsbuuuk, resten har fånen stått för!

Nytt år och nya möjligheter. Älskart! Javisst okej, men har alltid ett år framför sig, vare sig månaden är januari eller inte. Men det nya är alltid så speciellt. Har ett helt a4 med förhållningar till mitt nya liv. Låter alltför dramatiskt det där. Det är det inte. En av punkterna lyder "- Lisa, klipp dig och skaffa ett jobb." Där ser man lite seriösitetsnivån (påhittat ord?) ligger. Men jag tycker om det ändå. En annan punkt är att jag ska tända ljus oftare. Jag menar, allt behöver inte alltid vara så jävla seriöst. Det blir julafton ändå liksom.

Nu laddas det om för träningsmatch. Hoppas jag inte får ont i foten. Skulle nämligen ta in hästen från hagen förut. Givetvis stod hon allra längst bort i den djupaste snödrivan. Stört jobbigt att gå dit, samtidigt som någon smällde smällare och hon är livrädd för det, så manvar ju tvungen att kolla lite om hon drog iväg åt något annat håll eller inte. När jag fångat henne (alltså hon stack in huvudet i grimman själv typ, no big deal om man säger så!) och pulsat tillbaka till grinden igen trodde jag förövrigt jag skulle falla ihop av syrebrist. Dödligt jobbigt att gå halvfort på enda stigen i snön med en häst som flåser en i nacken! Väl inne i hennes box så hade hon trampat mig på högerfoten, inte en, inte två, utan tre gånger. Varav en på cementgolv. Ni vet, alla goda ting är tre.. Jag beklagar mig inte det minsta, vet ens inte varför jag just skrev ner detta. Min kvällsnivå är på absoluta toppen. Träningsmatch i Mantorp, 3x30 var det.

Godnatt!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback