MEN JA!

Igår på bussen på väg hem satt Alex och jag och disskuterde saker man stör sig på. Det är ett sånt ämne som kan göra iaf mig riktigt sur. Tänkte bara ta upp några av mina värsta bidrag, så att folk skärper sig..

1. Skriv ordentliga statusuppdateringar på fejsan. Felstavningar och särskrivning gör att jag blir galen. Är det bara jag som läser igenom statusen säkert 10 ggr innan jag publicerar, och blir det ändå fel så tar jag bort den. Man gör så. Det är folkvett!
2. Res er förihelvete INTE innan tåget/bussen har stannat. Ni hinner, jag lovar. Man kommer inte av fortare för att man reser sig 5 min innan det stannar. Jag lovar.
3. Sen ni som sätter er på yttersta sätet i bussen och vägrar flytta in kan man ju också lika gärna hänga. Lägg ner.

Aajuste, jag bestämde att jag ska sluta snacka så mycket skit igår. Okej jag är oftast väldigt ironisk, men ändå! Gick, sådär...
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback