Glöm inte, JUMP HIGHER.

Sitter i sängen med min julmust och en tjocketröja med luvan nerdragen över panna. Jävla julmust så förbannat asäckligt gott det är. Mamma och jag inhandlade tre stoooora flaskor idag, en har jag gömt undan på ett säkert ställe. Den med röd kork. Vet mamma att du läser det här, men du kommer aldrig hitta den! Inte pappsen heller, eller Sofia. Skön jag är..

Målat naglarna har jag också gjort, fyfan riktigt fint. Rosa, rött, orange:t och min älskade babyblå. Kände att det liksom var nödvändigt att veta, om jag försvann eller så.

En till skön grej som jag har gjort idag är att jag har gjort en ny spottelista. CP heter den. Skojigt nog innehåller den bara Coldplay låtar, liksom Cold och Play, CP. Hahah, jag är så jävla rolig.

Känner att jag är bra störd just nu, min humor suger och jag är trött. Eventuellt dags att försöka vända tillbaka dygnet hyfsat. Blir så himla jobbigt på torsdag annars. Inleder träningsdagen med möte kl 9. Det sitter fint det mina vänner, finare än vanligt.

Puss och godnatt.



Annars saknar jag mina JB kvinnor bra mycket, för fan liksom!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback