En liten tripp till Mantorp.


Stannade till på City Gross och där upptäckte vi att någon i personalen lider av dyslexi.. Ganska roligt!

Match och sådär, 3x30 sa vi, och det blev det. Med mitten perioden tillägnat mestadels div 4 laget, så då fick jag inte vara med.. Tråkigt och väldigt synd, för det var skönt att spela och jag behöver det verkligen! Men vi vann och det är väl egentligen det enda jag behöver nämna, för resten går att läsa på http://vhfdamer.wordpress.com/, precis som vanligt.


Sen funkade inte lyset i Klämman när vi kom dit heller, vilket resulterade i att vi tillslut tröttnade helt och bytte om i korridoren.. I hallen var det också svart så uppvärmningen fick vi göra delvis i mörker. Helt klart spännande. Haha.. Mitt sjuka jävla lag. <3

Annars så började jag skriva på den här 30 punkter långa blogglistan som går runt just nu, igår. Första dagen ska man skriva omsig själv. Trodde det skulle bli svårt, och det var det. Menhelt plötsligt så var jag uppe i 1533 ord. Får se om jag publicerar det eller om ja skriver om det..
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback