Ego girl en tisdagskväll

Precis lämnat in mitt engelska arbete, 171 ord mer än nödvändigt, 15 timmar innan utsatt tid. Jag är så jävla stolt över mig själv, haha.. Kanske ska försöka fortsätta på samma bana den här terminen nu då. Historiaprov på måndag, och så ska jag vara king och stanna på mattestuga på torsdag. Matte C - brinn i helvetet, bäst så.

Är nog dags att sova,  imorgon blir det en tripp in till Motala för att kolla på Österrikes landslagsträning. Ska bli riktigt spännande.

Sen så ska ju vi i mitt kära lag möta NKIK i VM-arenan Himmelstalundshalen på torsdag. Nationalsång och rubbet. Så coolt!

Annat som är coolt är att spelare från Norrbotten faktiskt hade kommenterat mitt klipp på dom i SVC. Hihih!

Goooooodnatt.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback