Mecredi - soirée à la maison!

Onsdags eftermiddag och vad betyder det? Jo tv-chill i soffan! Lyckades precis slingra mig bort från Pyton som har lagt sig över mitt ena ben för att hämta en glass, och sätta i laddarsladden. Vilket inte känns så bra såhär i efterhand.. Inte alls faktiskt. Speciellt eftersom glassen inte var speciellt god.

Dock lyckades jag krångla tillbaka mig i soffan med sötnosen, och det däremot känns mycket bra! Varmt o gött!

Annars idag så har vi haft framtidsdag i skolan, vilket var väldigt intressant, och vi kunde gärna ha haft det längre. Tog slut redan kl 13 och det var nästan väl tidigt. Var även några olika yrken representerade, så vi var och lyssnade på två poliser, en brandman ochen sportjournalist. Helt klart intressant. Men en saksomär säker, skulle jag bli sportjournalist så skulle jag ju definitivt inte nöja mig med att jobba på corren. That's it, men tv4, det vore nåt det!

Sen igår på träningen inträffade det, bland det roligaste jag harvarit med om på länge.. Våran ena så jävla göddiga målis dyker upp med en enorm underläpp. Sevärt! http://maathildaas.devote.se/
Kommentarer
Postat av: Din tvilling haha

Eller varför inte i Frankrike bland alla snygga handbollskroppar ? Man blir ju inte förvånad att det var strömpa, hon är göddigt skön den där McLip! :)

2011-02-10 @ 01:03:13
Postat av: Lisen

Du har en poäng där, absolut en riktigt bra poäng! Hihihihihi

2011-02-10 @ 21:34:07

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback