Mahalahallala

Just nu: Mjukisar, rosa t-shirt, tjocka strumpor, ett glas mjölk, en påse Riesen (fast jag har delat med mig till både mamma och pappa, faktiskt fler än jag själv tog!) och dator. Lägg sedan till musik, täcke, kuddar och sängen så förstår ni min situation. Gööööörnice!

Vad tycker jag idag då? Jo, jag har insett att jag vill döda alla, långsamt och plågsamt som, 1. tuggar tuggummi med öppen mun, och 2. skriver flera likadana tecken efter varandra, tex. "?????" eller "!!!!". Leder ingen vart, förutom att det är fruktansvärt fult. Och tar tid. Sen efter att ha växlat lite mellandetta och kära Fejsan så inser jag att jag hatar alla lite som har någon kändis eller sådär som visningsbild istället för sig själva. Omoget skulle jag säga. Men tydligt nog så finns det ju folk som inte tycker det. Men men, vad vet jag om detta.

Tränat och sådär ikväll. Fotboll som uppv och usch fyfan vad dåliga vi var i mitt lag. Körde ju med att hela laget var tvungen att vara över halva så viskulle springa lite också. Just detta missade vi minst två mål på iaf. Sen att vi gjorde ungefär två och släppte inte sådär närmre tjugo är ju också ett pinsamt facit.. Men jag skulle ljuga om jagsa att våratlaginte var elit ändå, faktum är att jag dominerade i målet, eller ja. Under en trettiosekunderssekvens ungefär. Hahahahah käääzt. Älskar att vi var tre som dök upp i Frankriketröjorna också.. Och att det visst delades ut kramar åt både höger och vänster. Tacka och ta emot liksom, haha. Annars gick det både bra och dåligt. Upp & ner, hit & dit och fram & tillbaka. Fast mest upp, hit och fram kändes det som. Tänk tänk tänk, hela tiden! Konservera formen till på söndag kväll bara. Inte Eskilformen för den var katastrof. Men NKIK, IVH och IFK Nyköpingsformen.

Såja, sovmorgon så gooooooooodnatt :*

Bilden för att jag älskar Balics och kroatlinjens miner när Xavier bara kör. Fula skor förövrigt, grym kille för övrigt igen. Sen också för att jag undrar vad grejen som är över C isånna där kroat-c heter. På ett sånthär: Č
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback