5/25 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Lätt! Två poäng i morgondagens match emot Bolton såklart. Det och lite sol som medför sig värme. Tack vad snällt. Poängen kan jag verkligen påverka, och resten kan jag ju, som bekant inte. Djupare än så orkar jag verkligen inte gå in på ikväll. Varken fysiskt eller psykiskt, fast det låter waaaay mycket deppigare än vad det är! Fast å andra sidan, vad kan vara djupare? Vättern? Medelhavet? Atlanten? Okej nej, så jävla tråkigt, förlåt. Haha..

Sen så tackar jag inte nej till en städerska, någon som värmer upp min säng eller lite ljusgrönt gräs under fötterna, men det får liksom gå lite i andra hand då.


Men det är aningen deppigt att vänta på 661:an i denna utstyrsel. Inget att säga om. Hoppas bara att ingen såg mig när jag först sprang över en åker för att få upp värmen. Sen dessutom var tvungen att liksom hoppa runt lite i busskuren för att hålla värmen uppe, som jag annars skulle blivit totalt nerkyld i efter de där minutrarna jag tjänade på att springa. Inget gott som inte har något ont med sig. Man säger väl tvärtom egentligen, men det funkar ju åt båda håll? Ungefär som Ola Salo..

GODNATT :*
Kommentarer
Postat av: Evah

Herregud, att sådant ens existerar :S Jag fattar det inte. Barn som är så oskyldiga?! och vilken jävla förskola! Blir så arg... Vart är världen på väg? :(

2011-02-12 @ 02:13:35
URL: http://evaaaah.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback