1/25 - En bild på mig + tio fakta om mig.


Översta = mindre än en månad gamla   :   Understa = mer än ett år

Tänkte dra lite mindre kända grejer!
- Jag tycker det är kul, och ganska "skönt" att nysa.
- Jag kommer aldrig mer tömma soptunnan som man slänger komposterbart i från köket. Gjort det en gång, och spydde..
- Jag har en hjärtformad leverfläck min vänstra överarm.
- Duscha är så otroligt underskattat, minst 30 varma minuter är lagom.
- Jag spelar m6a och älskar att få mina motståndare på kasst humör. Medans jag själv inte är så himla lättretad.
- Likaväl som att sova typ naken kan jag sova med mjukisar och fleecetröja, på vintern alltså.
- Mitt rum ser ut som ett jävla helvete, även om jag städar och plockar tvätt kvällen innan
- Om jag någongång känner mig ASsnygg så är det alltid på dom kvällar jag inte ska träffa någon alls. Typiskt eller what.
- Ensam med hög musik, klart jag dansar OCH sjunger!
- Jag tycker det är asgött att gå omkring halvnaken, skönt att bo själv på övervåningen!

Hakar på ännu en lista, en rolig sådan. Får se vilken jag prioriterar mest. Men det går ju att köra båda eftersom ingen är samma. Längtar redan till punkt 6 på denna lista!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback