Mina födelsedagsbarn <3

Dagen till enda och idag har vissa blivit äldre, tex min farmor som idag fyller hela 83 år! Här lite trött men vem är inte det. Jag tycker att det kan vara helt okej på sin 83:e födelsedag! Ett enormt stort grattis! <3


-------

En annan tjej som idag fyller år är min kära vän Alexandra. Tror ingen har undgått att det är en av dom jag umgås allra mest med, och trivs något så sjukt mycket med. Tror vi har känt varandra i sådär 11 år eller? Jag har svaga minnen av att vi lekte redan första dagens på lekis.. Kan inte riktigt beskriva hur mycket du betyder för mig, hur mycket du alltid har hjälpt mig med allt man kan tänka sig och alltid, verkligen alltid har ställt upp! Du får mig alltid att tro på det bästa, och på mig själv. Tack. Vill liksom inte skriva så mycket mer efter som det bara skulle förstöra känslan i dessa ord. Känslan av hur speciell du är för mig.

Jag älskar dig.
Kommentarer
Postat av: alexandra / frugan

men fy, blev värsta rörd! :') tack bästa du! kan inte säga annat än att allt vad du skrivit är så enormt ömsesidigt. tack för att du finns <3 ser fram emot så mycket mer än 11 år till framöver med dig kära vän!

2010-09-28 @ 00:12:11
Postat av: frittis

naaaw <3

2010-09-29 @ 13:19:02

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback