Mantorp @ Night

Soffhäng såhär på kvällskvisten framför valvakan på tv4. Alliansseger och det tycker jag, med mina nuvarande nya politikkunskaper är ett bra val av Sverige. Men det är min åsikt och det som jag än så länge har fått som uppfattning. Att SD kommer in i regeringen känns däremot lite random. Att dom får mer röster än KD känns inte alls bra.

Tillbringat eftermiddagen och kvällen i Klämman och kikat på handboll, jättekul! Fick med mig Alex och det kommer hon aldrig någonsin att ångra, fick med jämna mellanrum väcka henne ut transen. Hihihihihhihihihi fail.

Men ska nog sova, och tagga för en studiedag då jag måste plugga politik. Tur att det faktiskt är ganska kul. Godnatt.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback