Studiedag och sådär

Alla barnen såg på lik-kistan, utom Rut - Hon sparka och skrek och ville ut!
Alla barnen hade läderjackor utom henning, han hade klänning..
Alla barnen tittade på brandövningen utom Kristoffer för han va offer..
Alla barnen sprang från yx mördaren utom Per... Han låg där där och där..
Alla barnen låg livlösa på skolgården, utom Per för han lekte med sitt maskingevär..

Jag vet, jag har relativt askass humor, hahahaha..


Jag undrar, helt seriöst, om det finns någonting någonstans som är godare än pucko.
Pucko, God Morgonjuice och mellanmjölk. Jag skulle nästan kunna leva på det.

Det regnar och om en stund är det träning. Känns bra att vi är inne. He he. Nu ska jag nog laga lite mat åt min hungriga mage.. Tjingeling.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback