Beeeeef


Tyck jag är dum i huvudet, det är lugnt. Okej, köttklänningen kanske inte är någon hit, snarare mer äcklig egentligen. Men Lady Gaga är alltid lika cool, sen får ni säga vad ni vill.

Jag är bara trött nu efter konstant garvande till family guy. Ska nog fortsätta mitt soffhäng fram till kl 22,
Kungarna av Tylösand ju! Fast när jag tänker efter så är jag faktiskt hungrig. Ska nog gå ner och ta några mackor och svepa en liter Godmorgon juice, eller nåt liknande i alla fall. Sweeeeeeeeeet.
Kommentarer
Postat av: firrelitto

GAGA har du sett min fina påse med henne på (a)

2010-09-18 @ 19:50:25
URL: http://tunemarsfrida.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback