Dessa politiker med järnkoll på allt deras parti tycker..

Fick uppgifter på samhällskunskapen idag om att vi skulle ta bussen ner till valstugorna på Trädgårdstorget. Yeah sure, det kan bli kul!

Tjejen: Ja, och sen så ska det bli gratis kollektivtrafik också..
Jag: Jaha, vad bra. Men vem kommer betala det då?
Tjejen: Alltså, det ska ju bli statligt ägt, och pengar därifrån.
Jag: Men då betyder ju det att skatten måste höjas?
Tjejen: Öhhm, eeeeh, ehm. Alltså..

Politiker alltså.. Annars var det faktiskt ganska intressant, eller, det är det. Jag vill så gärna ha en politisk åsikt, men hittar ingen bra. Och det tro fan det närjag inte har något eget parti. Det finns ingen som tycker så bra som jag. Somvi sa, UF-företaget är kirrat och klart.

Jag älskar min iPhone 4. <3 Oseriös bild av tre bananer, men vilken färg!

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback