Sitter på bussen nu, påväg in till åre...

Sitter på bussen nu, påväg in till årets friskola friluftsdag. Vet inte riktigt vilket lag och sånt vi aka vara med i, men det är sånt som löser sig! Känner mig helt trött i kroppen efter en jobbig men stört rolig träning igår. Mycket springa, och kors i taket att jag tyckte det var askul! Tror att jag definitivt har en chans som både m9, h6 och v6 i höst, he he eller nja. Känns faktiskt som om att jag har blivit både explosivare och snabbare i sommar, men jag vet inte, antagligen är det nog inbildning. Fast iof, det är ju en jävla skillnad att springa mot någon i laget och tävla om bollen på kontring och att löpa i spåret. Thank god för det! Efter träningen drog jag hem och käka och sen gick jag ner till Alex där jag sov. Hon är ju säkert lite mörkrädd och ensam hemma så man får väl ställa upp. Hahaha, neejdå. Men. Vi gick upp tidigt men behövde ändå stressa till bussen. Bra jobbat...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hurtigt lisa, verkligen!

2010-09-15 @ 11:03:27
URL: http://tunemarsfrida.blogg.se/
Postat av: strömpa

neee lisa du har blivit mkt explosivare och snabbare ;) syns sketa mkt hörre!

2010-09-15 @ 13:44:48
URL: http://mathildaacecilia.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback