Live från Karlstad

Sitter i soffan, med en kopp te och kollar på tv-puck finalen mellan Småland och Stockholm. (Vilken liten nörd jag är..) Dom är 95or och faktiskt riktigt duktiga ju. Fast, annars hade dom ju inte varit i final.. Såg line-upen före matchen och shit alltså. Det är inga små 95or som finns där ute i Sverige.. Här i Vadstena finns det typ, jaa en som är lika stor som går i min syrras klass, och han är med i Östergötlands lag (som tyvärr förlorade bronsmatchen förrut idag). Dom är alltså två år yngre än mig men skulle i storsett se ut som jättar brevid mig. Men dom är ju, söta...

Aae, nu ska jag dricka upp mitt te, heja på Småland och kolla vidare på matchen. Tjoho.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback