Det är dags för fredagsmys, eller, aae.

Kungarna av Tylösand, hjälp.. Lite pinsamt, kommer jag verkligen från samma stad som denna kille? Jag är mycket tveksam. Fast å andra sidan så var det väl underhållning det också, på sitt sätt. Tror att det kan bli lite roligare ju längre det håller på, i och med att det kommer spåra ännu värre med tiden. Annars så var ju han lille Borat rätt skön, hahah skaplig idiot! Vilken lirare, vilken lirare..

PT på schemat och vi har gått igenom mitt program. Bra Lisa, jag behövde bara lägga till, tjaaaa, lite grejer. Men ääej, så farligt fel var det väl inte ändå. Dock så ångrar jag nästan mitt mål. Varför ska jag springa? Jag hatar att springa... Smart, haha fan.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback