Den sista september

Såhär såg det ut i morse, plus att man höll på att frysa ihjäl. Helt seriöst alltså!
Skön dag, två timmars träning på fitness och sen var det klart. Men shit vad jag har ont i rumpan nu. Brutalt verkligen. Spinning, kan ha varit bland det lustigaste jag har gjort. Inte direkt kul men så jävla jobbigt. Kan ju då bara tillägga att vi endast körde det för uppvärmningens skull. Sen lite coreövningar och sen lite andra övningar med skivstång. Mycket roligt.
Tränat ikv också, och det gick som vanligt både ganska bra och ganska dåligt. Men jag tror faktiskt inte att jag sköt ett enda skott högt idag, titt titt, jag lär mig! Det är bra lisen. Match i huvudstaden mot Skogås på lördag och det ska bli himls fint. Och dessutom mys på bussen som aldrig förr. Yeeeeeha.
Fila till layouten igår btw, och jag tycker det blev rätt snyggt. Ska även sova och invänts min sovmorgon. Hi hi hi
Kommentarer
Postat av: Anonym

dååååålig uppis här, fisen vafan! väntar mig en ursäkt utöver det vanliga nu.

2010-10-03 @ 23:25:13

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback