Dagens hemfärd

Jag sitter på bussen hem från Mjölby med mina två fyndade risifrutti. Det är dom som gjorde det väl värt att mellanlanda i just Mjölby av alla ställen.. Idag har det hänt ganska mycket, jag har provat på PT istället för handboll som specialidrott. Och ja jo, det var nog ganska lyckat tror jag. Men, det vassaste av allt (var saxen hö hö hö) var att världens bästa Amanda har klippt mig. Ingen större förändring i frisyr och sådär men det blev ändå väldigt bra! Första gången jag har klippt mig och håret inte har känts nämnvärt mycket kortare. Tack så jättemycket!

annars ska jag hugga in på den andra risifruttin och njuta av tanken att jag ska gå hem ända från busshåölsplatsen.. Plus att jag ska träna , hääääärligt! Pösssssssssss då.
Kommentarer
Postat av: Timmis

Nja tycker det är lite synd det där med PT men jag förstår din situation Junior !

2010-09-02 @ 21:55:29

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback