Fyfan vad jag saknar spotify premium, måste kirras imorgon!

Hade jag skrivit här igår kväll efter träningsmatchen, eller ja. Efter dagen i allmänhet så hade det inte blivit muntert alltså. Haha fyfan vilken skitdag. Testerna kändes så kassa att jag inte ens kollade tiderna eller om jag hade förbättrats.. Matten gick ASBRA (undantag!), (okej, detgick asbra när jag hade lösningsboken brevid mig.) Men jag fattade åtminstone det här med potensekvationerna. Träningsmatch mot SM-laget på kvällen. Direktiven för a-laget var enkla, ha högt tempo i försvaret, spela med ordentliga tempoväxlingar och spring på allt. Sen kan vi lämna det. Vi vann åtminstone.

Dagens har inneburit idrott. Skulle haft lektion men det funka inte eftersom mjukbollarna inte hade kommit än. Dom tyckte inte att det var någon bra idé att bränna varandra med handbollar. Jag tyckte det, men ja, vad vet jag. Franskan var kul o sådär.

Måste ju ladda upp för kvällen förresten! Mina kära vänner som går i Motala kör party hela natten i och med draget och att dom har studiedag imorgon.. Men jag, jag kör på totalt tv-maraton. Det är så fint, hör bara. 20.00 Bonde söker fru, 21.00 Grey's Anatomy eller Berg flyttar in och 21.55 Kungarna av Tylösand. Och nästa vecka drar Paradise Hotel igång också. Me is happppppppy.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback