Rabiosa!



21 oktober 2010. Vad fan är detta? Får vi tussilago lagom till julafton nu eller?
Jävla växthuseffekt, är det här ett resultat av det så kommer jag hädanefter slaviskt sortera mitt skräp! Eller inte.. Jag ogillar inte snö. Men i oktober, då ska det vara kylig myshöst med filtar och tända ljus, inga kompromisser här inte. Snålblåst och snö passar inte in i min höstbild. Så håll käften och lid, snön får sin tid den med. I SLUTET AV NOVEMBER, OKEJ! Fast, är detta en anledning att börja julpynta så är jag med. Tänkte ju börja med det den 15 november förra året. Men, mitt rum kröntes med adventsljusstake den 23 december. Hihohahe. Godnatt.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback