Det där med SWEDISH fika..

"When your body screams, tell it to shut up", lite så jag tänker när det gäller faktumet att jag borde sluta tjocka i mig toffifee.. Jag är fast och ja, det är ju kanske inte så hälsosamt i längden. Tur att jag ska träna snart, fast det kanske inte hjälper på en fjärdedels paket.. Men jag dricker mjölk till, då borde det ju teoretiskt sett kunna vara en godkänd måltid? Eller? Haha..

Under tiden det tog att ställa glaset framför kartongen så fick den sista stackarn sätta livet till.. Fast kan ju iaf försvara mig med att jag inte har käkat upp hela lagret själv. Tur(att jag överlät typ 10 st till andra i familjen..)! Haha fyfan, snällt.. Och på tal om det så det där med fika, vad är det för påhitt egentligen. (Egoinawannabe-dialog)

Jag: Nej jag vill inte fika!
Rändom, alex tror jag: Jo men kom igen det är ju gott.
Jag: Ja men tänk vad tid jag skulle spara.
Rändom: ??????
Jag: Ja, tiden jag skulle behöva tillbringa på löpbandet!

Fyfan vad jag är smart. "Spara tid, sluta fika!". Mitt livs slogan..
Kommentarer
Postat av: !!!!!!!!!

ursäkta? kallar du MIG för RANDOM?!?!???!?!?!?!?!?!?!

2010-11-15 @ 22:00:21

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback