Ibracadabra

Skippade en ev sovmorgon i morse och gick till skolan för att göra lite matte istället, vilket kändes ganska duktigt. Sitta i korridoren är väl dock inte det smartaste, fick inte så jättemycket gjort eftersom alla kom och störde hela tiden.. Vilket, inte gjorde ett jävla dugg (utan istället gjorde att jag blev väldigt underhållen). Bättre o prata än att jobba med något man knappt förstår. Lat, det kanske vissa skulle kalla det ja. Jag kallar det smart.

Kan inte nog säga hur mycket jag faktiskt uppskattar träningsvärken i bröstet och lite i axlarna och nacken. Körde ju faktiskt bänk igår för första gången på ett tag. För jag är ju biff, vad annars.. Låg mest och chillade med sådär 60-70 kg, som uppvärmning. Sen bestämde jag mig för att lägga på max, vilket resulterade i 112,5 kg. Ganska nöjd med det faktiskt, tror att jag ska vara det också. Ha ha ha...

HOFFMAESTRO – Ibracadabra
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback