sitter på Linköpings stadsbibliotek. Preci...

sitter på Linköpings stadsbibliotek. Precis läst två krönikor ur en handbollstidning. En om försäsongen i stora hela, hur överjävligt men sjukt nödvändigt det är, både för fysiken och för lagmoralen och känslan. (vilket får mig att tänka vissa onda tankar, men men) Och den andra artikeln om en träningsvecka i Kiel. Världens bästa THW Kiel! Allt om deras försässeuppstart till deras löptester, träningsläger med tre pass om dagen i nio dagar och om deras segerfirande. Jag känner mig så inspirerad då jag tror jag spricker. Ge mig lördag och vi tar två oerhört viktiga poäng mot serieledande NKIK i Östgötaderbyt. På våran hemmaplan. 14.00, kom dit. Puss!

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback