Paradise Hotell

Hemma från Motala nu. Blev faktiskt roligare än förväntat! Mycket skratt, mycket dans osv. Inte så jättemånga jag kände ändå, men ett par stycken kändisar var det allt. Annars var väl själva Hugos inte så överaskande, inte varit där förut ju. Lite mindre än jag trodde, så fyfanvad trångt det blev tillslut. Inte bättre blir det ju av att folk trycker, knuffas o håller på allmänt töntigt. Och ärligt talat så var nog tjejerna värst på detta, det kändes så åtminstone.

Vet inte vadetär för jävla fel på min dator? Det vill inte skriva två tecken av samma efter varandra, och reagerar inte heller på på två av samma tangentryckningar efter varandra. Helskumt!

Dags att sova dårå, GODNATT!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback