I hear you call my name, JA TACK!


Svårt att beskriva detta.
"I hear you caaall my name" i slutet ger mig vekligen rysningar. Det är så himla rätt, så himla fint och träffar verkligen precis där det ska. Love it! Bästa jag hört någonsin i Idol som jag kommer ihåg. Jag ska få 100 spänn av pappa om inte Jay vinner. Jag sätter inte emot, utan jag hoppas han har rätt. Denna man är outstanding. Trots att jag egentligen gillar Olle mer. Ingen har gjort en grymmare audition än den han gjorde. Men Jay, han vinner Idol 2010. Punkt.
Kommentarer
Postat av: frugiZz

så JÄVLA grym! suttit och nördat hela dagen.

btw, befinner mig i chocktillstånd, TVÅ inlägg på EN dag? på samma timme med, jag är speechless.

2010-11-20 @ 23:19:40

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback