Hey baby.

- Åh vad skönt att VF vann ikv! På straffar, ja okej. Men ändå, riktigt bra!
- Annars blir det en härlig tripp till Nyköping på söndag, och det är väldigt glad över. Ska göra allt för två poäng, allt.
- Stannade kvar i skolan en och en halv timme extra för att göra klart ett arbete idag. Nästan klart och jag tror det blir bra. Nöjd!
- Inga kullebyttor på träningen, synd!
- Däremot starter och lite annan fys, fast det är ju roligt.
- Vi spelade och jag la in snyggast lobben på tvåmålet, eller? Heheheheh-..
- Satte även snyggast kryllmålet, precis i klykan. På målvaktsuppvärmningen.. Nödvändigt, varför inte när någon såg det..
- Taggar för redovisning imorgon, sjukt kul. Ja, jag är seriös.
- Hoppas på att Egonias senaste podcast har kommit ut också.

Nej, dags att sova. Inte konstigt att jag ser ut dom en knarkare med påsar under ögonen nu för tiden. Nu går jag till sängs. Skepp ohoj!

Jag vet hur jag vill ha det, och så ska det bli. Så det så.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback