Heej hej heeeeeej

Kollade precis på film på våran idrottslektion. Kul att man ser ut som en borttappad kattunge, alltså en sån liten som är blind. Totally väck, hihihi.. Annars då, jo men fan det är nog ganska bra. Träningsmatch ikväll mot förorten (För alla obildade så betyder förorten motala!), med andra ord derby, och det ska nog bli bra. Hoppas vi kan få igång ett bättre tempo med fortsatt mycket bättre koncentration. Som vi har kunnat nu både måndag & tisdag. Tror det är dags för en tur till kaffizzzz nu, enbart för att vara trevlig. Behöver få upp humöret lite, jag är trött.


Och tillsist så läste jag detta i en blogg.
"Alla ståplatser stod upp"
Jag menar, det var ju otippat.. HAHAHAHAHA
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback