Cry when you get older

Såja, precis tjockat i mig mackor med mina paradrätt tonfiskröra på! Helt galet hur hungrig jag var när jag kom hem från skolan idag alltså. Ungefär lika hungrig som imorse, mysigt. Snart time att kila ner till träningen och det lockar ju såhäääääär mycket att gå i detta vinterväder.. Snö, okej. Men blåsten, det är fan inte okej. Längtar ännu mer till utelöpet sen.. Hoppas innerligt att mina lår inte blir riktigt lika röda som igår. Coolt, men delvis lite smärtsamt, fast, det fanns dom som hade det betydligt värre. Frågan är om det inte är lika bra att ta två par byxor på sig. Även fast man går upp ungefär 10 kg av det, i alla fall i tanken. Men hallå! Vad snackar jag om egentligen, jag älskar ju innerst inne att springa. Hmmm..

Annars var det ju kul idag att jag fick mina misstankar bekräftade, jag suger på matte c.. Dock har jag aldrig utgett mig för att vara någon stjärna heller, så det känns ju förvisso bra. Fast derivata på linjära funktioner kändes relativt enkelt när vi gick igenom det idag. Hoppas!


Två riktiga gamla godingar! Alice, Alex och jag på första. F93 på andra, stööööört roliga beachhandboll!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback