Veckans fail 1.

Underbar start på veckan! Gjorde biggest fail of the week igår morse, än så länge.. Gick upp som vanligt runt 06.00 (trodde jag ja.) Gjorde iordning mig (okej jag satte upp håret, spec idrott liksom) käkade lite och sånt där, redo att dra med andra ord. Sa hejdå till mamma och pappa som inte hade gått upp än. Men, då så, då fick jag frågan
P: - Lisa, vart ska du?
L: - Öhm bussen. (som vilken annan morgon som helst, pucko.....?)
P: - Men alltså naaae va?
L: - Va?
P: - Klockan är tjugo i FEM...
L: - ...............................................................

Hade alltså lyckats göra något med klockan så den ringde 04.00. Kul kul! Behöver jag säga att jag gick och la mig omgående? Med iPoden i öronen somnade jag om så fint så. Sen när klockan var tjugo i SJU och jag skulle åka på riktigt. Jaa, då var batterierna i iPoden slut. Wohooo.
Kommentarer
Postat av: Timmis

sen glömde du även mobilen ute på marken idag lisa :)

2010-05-25 @ 21:43:50

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback