I was made for lovin' you..


Min måndag har varit så som alla måndagar borde vara! En riktigt välbehövlig sovmorgon. Åkte till skolan och käkade, sedan gjorde vi klart tidningen på svenskan. Tillbringade eftermiddagen tillsammans med min kollega. Asså Alex, jag ser knappt dig som en kompis längre. Utan mer som min schizofrena del, eller helt seriöst min andra halva! Hoppas du blir glad av den beskrivningen och inte tar formuleringen som en kränkning, för jag blev riktigt nöjd med den! Vi pluggade franska, lekte terrorattacker (njaa, men typ) och käkade kex. Vardet någons om sa 17 år? Skämta inte, jag är det. Inte hon dock..

Känner fortfarande hur mitt stopplyse till fejja lyser läskigt rött..  Kände till och med i morse när jag cyklade till bussen vilket tar ungefär 6 minuter att det började svida. Hahaha. Fint är det i alla fall! Nu ska jag sova för imorgon ska jag få veta mitt dataprov medans mer än halva klassen ligger och sover. Äckligt för dom! Bara jag och mina naturchillarpolare som ska orka oss upp till retardsen i älvkungen och ha data. Lyckliga oss! Tänk vad vi får ha det bra. Bara två matteprov, ett franskaprov och ett hälsaprov + förmodligen en lite större inlämning kvar. Sen jävlar, då går vi på sommarlov. 10 dagar ska jag definitivt stå ut med. Blev nästan lite happy av att bara skriva det där.
Långa dagar i solen med lite mysigt sällskap, vattenmelon, jordgubbar och solmogen alldeles gul ananas.

Puss och en riktigt stor godnatt kram? Jaa tack, det vore mysigt. Godnatt :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

amen lisa stopplyset, vart har du gjort av det?

2010-06-01 @ 11:43:12
Postat av: lisen

Jag vet inte. :(

2010-06-20 @ 01:18:17
URL: http://lisili.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback